Hemma

Igår sov jag hos Erica. Kom till henne sen kom Hagge, Rickard och Stina. Vi satt väll mest och pratade. Sen kom Emil och dom andra killarna från länghem? Tranemo? ingen aning ;) Iaf, vi satt och kollade på tv. Sen stack killarna "hem", eller aa, dom drog för vi skulle till Casper och dom andra. Men det söööög där, så vi drog där ifrån och hämtade upp Emil och Jalis. Stina stack hem medans vi andra fyra gick hem till Erica. Vi kollade på film, sen gick vi in i hennes as stora/långa gaderob. Låg där inne i typ 1timma ;) Sen sov jag och Erica i hennes säng, Jalis låg på golvet medans Emil låg inne i gaderoben.. Normal kille det där!
Ska snart ut och träffa Issa. Hör av mig senare!

Jag och bebe för läääääääääänge sen! puss på dig, + ett stort tack för igår :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv gumman! Älskar dig!<3

2011-12-18 @ 22:33:47
URL: http://ericaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0